Gyakori kérdések

Nem kaptam visszaigazoló email.

Rossz, vagy elírt email cím, vagy nem fejezte be rendelését.

Nézze meg a SPRAM, LEVÉLSZEMÉT mappát is.

Ha továbbra is gondja van, kérjen segítséget olyantól, aki jártasabb internetes rendelésben Önnél.

Valami baj van az áruházzal, nem tudok rendelni.

Az áruház megfelelően működik, kérjen segítséget, vagy figyelmesen kövesse a rendelés menetét.

Nem kaptam visszaigazoló emailt a befizetésemről.

Én nem küldök, ha sikeres az utalás a bank azt visszajelzi.

Honnan tudom, hogy mikor érkezik a csomag?

A feladás idejéről, a csomag ragszámáról emailt küldök a feladás napján.

Nem érkezett meg a csomagom, hova menjek, mit csináljak?

A küldött ragszám segítségével a területileg illetékes postahivatalban

kerestesse csomagját.

Az általam megadott időben kérem a csomag kiszállítását mert akkor leszek otthon.

Nincs ráhatásom a Magyar Posta területi kiszállítására.

Az Ön lakóhelyén van ismerősöm aki elhozná a csomagot, nem vinné el hozzá?

Nem, az ismerőse átveheti, kifizetheti telephelyemen a vásárolt termékeket egyeztetett időben.

Ha több terméket rendelek a postaköltség hogy alakul?

Csak egyszeri postaköltséget kell fizetni, csomagolási költség nincs.

A SZEMÉLYES ÁTVÉTELT választottam a csomag nem érkezett meg.

A személyes átvétel telephelyemen történik egyeztetett időpontban.

Holnap utazok, van üzletük lakóhelyemen?

Nincs üzletem sehol, csak a webáruházon keresztül lehetséges a vásárlás.

Leadtam rendelésem és később törölték.

A leadott rendelés 10 nap után az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKnek

megfelelelően törlődik, ha addig nem történik meg az utalás, vagy a személyes átvétel.

A törlésről értesítést küldök.

Ha továbbra is igényt tart a vásárlásra, meg kell ismételnie rendelését.

Miért nem lehet utánvéttel fizetni, más áruházban lehet.

A sok visszaélés miatt megszüntettem, arra nincs időm, hogy pereskedjek a károm miatt.

Mellesleg az utánvét drága.