Szállítási információk

Az áruházban kizárólag magánszemélyek vásárolhatnak magán bankszámláról történő utalással!!

Cégek, egyéni vállalkozók, egyesületek, stb. kiszolgálása csak személyesen lehetséges.

Ha bizonytalan, keressen az elérhetőségek valamelyikén!

 Csomagolási költség nincs!!!

Kérem, vegye figyelembe, hogy a posta munkaidőben kézbesít!

Szállítás az utalás megérkezése után

1-2 munkanapon belül.

Alapvető tudnivalók :

Vásárlás után rögtön kap egy automatikus emailt,

melyben minden szükséges információ szerepel, kérem várja meg és annak megfelelően járjon el!

Csak akkor vásárolhatok, ha regisztrálom magam?

Nem szükséges a regisztráció.

Ha nem a postai utat választom, hogyan lehet személyesen átvenni a terméket ?

A termékeket személyesen kizárólag nálam lehet átvenni, nincs módomban máshová személyesen sehová sem elvinni, a pontos címet a KAPCSOLAT menüpontban megtalálja!

Mennyi postaköltséget kell fizetnem , és hogyan fizethetek?

Csomagját a Magyar Posta szállítja ki, összege minden esetben  1150ft szerződéses szállítóként, 1 napos szállítási idővel.

Csomagja útját a KÜLDEMÉNY NYOMKÖVETÉS oldalon találja.

Több termék esetén a postaköltség csak egyszeri összeg, tehát jóval kedvezőbben jön ki több termék egyszeri megvásárlásánál. Fizetni lehet banki átutalással, közvetlenül a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban közvetlen befizetéssel, Paypal utalással, vagy rózsaszín csekken a postán a kapcsolat menüpontban található címre.

Hogyan kapom meg a megvásárolt

termék(ek)et ?

A termékeket a Magyar Posta segítségével küldöm.

Hogyan zajlik a vásárlás menete átutalásos fizetés esetén ?

A termék vásárlása után kap egy e-mailt, amiben szerepel a számlaszámom. Oda átutalja a vásárolt termék(ek) árát és a postaköltséget egy összegben, vagy befizetheti ezt az összeget egy OTP bankfiókban.  A nevét, valamint a rendelés számát mindenképpen tüntesse fel a közlemény rovatban.  Amint megérkezik az átutalt összeg a számlámra, a terméket 1-3 munkanapon belül postázom, erről emailben értesítem! Ez alól kivételt képez a pénteki nap!

Hogyan zajlik a vásárlás menete rózsaszín postai csekken történő fizetés esetén ?

Itt is ugyanaz a menet, amikor a befizetést kézhez kaptam, 1-3 munkanapon belül postázok. Fontos! A csekken van közlemény rovat, oda feltétlenül írja be a nevét, valamint a rendelés számát.

Hogyan zajlik a vásárlás utánvétes fizetés esetén ?

Utánvéttel nem postázok!

Mit tegyek, ha a terméket postázták már nekem, de mégsem érkezett meg ?

Előfordulhat, hogy nem dobnak be értesítőt a címzettnek, pedig a csomagja már a postán van. Ilyenkor sajnos bizonyos idő után visszaküldik hozzám „nem kereste” jelzéssel. Ha a postázás után 2 nappal nem érkezik meg a csomag, a küldött RAGSZÁM alapján keresse az illetékes postahivatalban!  Ha valakinek a csomagja a saját hanyagsága vagy más ok miatt visszajön, akkor azt csak a postaköltség újbóli átutalása esetén küldöm el.

Mi történik, ha elveszlik a küldeményem,

kapok kártérítést ?

Igen. Ennek a menete a következő. A feladást követő 15. munkanapon én tudok indítani egy un. Tudakozványt, amire 30 munkanapon belül a posta megmondja, hogy a küldemény valóban elveszett-e. Ez esetben ha elveszett, 100%-ban én kárpótlom, azaz vagy visszautalom (csakis és kizárólag bankszámlára) a vételárat és a postaköltséget, vagy újra elküldöm a terméket díjmentesen. Ezt kizárólag csakis akkor teszem meg , ha a posta már határozatban kimondta, hogy a küldemény véglegesen elveszett, addig amíg ez nem történik meg, sajnos várni kell a végeredményre. Kártérítést adni, vagy az áru újbóli elküldését megtenni csak az érvényes postai határozat kézhez kapása után tudok adni! Ha a posta azt közli az eljárás végén, hogy a terméket bárki átvette, akkor sajnos nincs módomban kárpótolni senkit sem, ez esetben a határozat másolatát elküldöm e-mailben.

Bármilyen problémám, kérdésem van.

Akkor keressen a KAPCSOLAT menüpontban található elérhetőségek

valamelyikén.