Szállítás csak Magyarország területére!
A kiszállítás minden héten kedd, szerda, és csütörtöki napokon!
A csomagját a Magyar Posta szállítja ki, díja 1855ft, 1 napos szállítási idővel, értékbiztositással.
Az áruházban magánszemélyek és cégek is vásárolhatnak.
Cégek és magánszemélyek esetén is, csak a vásárolt termékekről kap számlát, a postaköltségről nem!
Ha bizonytalan, keressen az elérhetőségek valamelyikén!
Csomagolási költség nincs!!!
Kérem, vegye figyelembe, hogy a posta munkaidőben kézbesít!
Szállítás az utalás megérkezése után
1-2 munkanapon belül.
Alapvető tudnivalók :
Vásárlás után rögtön kap egy automatikus emailt,
melyben minden szükséges információ szerepel, kérem várja meg és annak megfelelően járjon el!
Csak akkor vásárolhatok, ha regisztrálom magam?
Nem szükséges a regisztráció, válassza a "vendég" pénztárt.
Ha nem a postai utat választom, hogyan lehet személyesen átvenni a terméket ?
A termékeket személyesen kizárólag nálam lehet átvenni, nincs módomban máshová személyesen sehová sem elvinni, a pontos címet a KAPCSOLAT menüpontban megtalálja! Telefonos egyeztetés szükséges!
Mennyi postaköltséget kell fizetnem , és hogyan fizethetek?
Csomagját a Magyar Posta szállítja ki, összege minden esetben 1855ft szerződéses szállítóként, 1 napos szállítási idővel, értékbiztosítással.
Csomagja útját a KÜLDEMÉNY NYOMKÖVETÉS oldalon találja.
Több termék esetén a postaköltség csak egyszeri összeg, tehát jóval kedvezőbben jön ki több termék egyszeri megvásárlásánál. Fizetni lehet banki átutalással, közvetlenül a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban közvetlen befizetéssel, Paypal utalással, vagy rózsaszín csekken a postán a kapcsolat menüpontban található címre.
Hogyan kapom meg a megvásárolt
termék(ek)et ?
A termékeket a Magyar Posta segítségével küldöm.
Hogyan zajlik a vásárlás menete átutalásos fizetés esetén ?
A termék vásárlása után kap egy e-mailt, amiben szerepel a számlaszámom. Oda átutalja a vásárolt termék(ek) árát és a postaköltséget egy összegben, vagy befizetheti ezt az összeget egy OTP bankfiókban. A nevét, valamint a rendelés számát mindenképpen tüntesse fel a közlemény rovatban. Amint megérkezik az átutalt összeg a számlámra, a terméket 1-2 munkanapon belül postázom, erről emailben értesítem!
Hogyan zajlik a vásárlás menete rózsaszín postai csekken történő fizetés esetén ?
Itt is ugyanaz a menet, amikor a befizetést kézhez kaptam, 1-2 munkanapon belül postázok. Fontos! A csekken van közlemény rovat, oda feltétlenül írja be a nevét, valamint a rendelés számát.
Hogyan zajlik a vásárlás utánvétes fizetés esetén ?
Utánvéttel nem postázok!
Mit tegyek, ha a terméket postázták már nekem, de mégsem érkezett meg ?
Előfordulhat, hogy nem dobnak be értesítőt a címzettnek, pedig a csomagja már a postán van. Ilyenkor sajnos bizonyos idő után visszaküldik hozzám „nem kereste” jelzéssel. Ha a postázás után 1 nappal nem érkezik meg a csomag, a küldött RAGSZÁM alapján keresse az illetékes postahivatalban! Ha valakinek a csomagja a saját hanyagsága vagy más ok miatt visszajön, akkor azt csak a postaköltség újbóli átutalása esetén küldöm el.
Mi történik, ha elveszlik a küldeményem,
kapok kártérítést ?
Igen. Ennek a menete a következő. A feladást követő 15. munkanapon én tudok indítani egy un. Tudakozványt, amire 30 munkanapon belül a posta megmondja, hogy a küldemény valóban elveszett-e. Ez esetben ha elveszett, 100%-ban én kárpótlom, azaz vagy visszautalom (csakis és kizárólag bankszámlára) a vételárat és a postaköltséget, vagy újra elküldöm a terméket díjmentesen. Ezt kizárólag csakis akkor teszem meg , ha a posta már határozatban kimondta, hogy a küldemény véglegesen elveszett, addig amíg ez nem történik meg, sajnos várni kell a végeredményre. Kártérítést adni, vagy az áru újbóli elküldését megtenni csak az érvényes postai határozat kézhez kapása után tudok adni! Ha a posta azt közli az eljárás végén, hogy a terméket bárki átvette, akkor sajnos nincs módomban kárpótolni senkit sem, ez esetben a határozat másolatát elküldöm e-mailben.
Akkor keressen a KAPCSOLAT menüpontban található elérhetőségek
valamelyikén.